Friday, November 13, 2009

Bengkel Level 5 di IKBN Temerloh

2-5 november masanya untuk berkampung di IKBN Temerloh wat modul Level 5..Perjalanan pergi yg agak mencabar untuk aku n kwn2 len...bayangkan terpaksa nek van yg x beraircond...peh..dhla melompat2 sepanjang jalan tu..maklumla van pun dh uzur...rs cam jauh giler nak sampai ke IKBN tu..bertolak kul 2.30 ptg kul 8 mlm baru sampai...dhla ikut jln segamat-muazam-pekan-gambang-baru nek lpt....peh...memang sakit pinggang aaa...
sampai je g makan mlm then tdo di umah aini..yg len tdo kat hostel budak2..hehe..

Selasa sampai khamis bermulalah aktiviti wat Modul yg boleh kata best x best la..besalakan pi wat kj memang xleh enjoy la..tp wat2 cam enjoy gak la


gaya bosan ngadap laptop...sambil wat kj (kononla)

4 november - kul 1.30 ptg pihak urusetia dh janji nk pg tgk gajah di kuala gandah...apa lagi amik kesempatan ikut skali la kan..sume teruja la tgk gajah tp aku takut...takut je nk dekat2 ng gajah tu takut gajah tu angkat belalai..haha..lawak kan tapi tula yg aku rasa..

jarak paling dekat yg aku bleh berdiri tepi gajah ni
5 November masanya untuk berangkat pulang...kul 2.30 ptg jugak baru kuar dr IKBN Temerloh..sampai segamat kul 5.30 ptg aku pon trun je kat pekan segamat..abg amik kat situ sbb mlm tu dia nak men futsal...


No comments:

Post a Comment